zaterdag 11 februari 2012

In love with sterretje

Sterretje uit Oh Oh Cherso kan maar geen vrouw vinden en gaat daarom in een nieuwe RTL-televisieshow op zoek naar een partner.
Binnnenkort beginnen de opnames van In Love With Sterretje voor de 26-jarige Tony Wyczynski, zoals hij in het echt heet. 'Tony is een populaire jongen met een hele drukke agenda. Het enige dat hij op dit moment nog in zijn leven mist is een vrouw waar hij alles mee kan delen. Tijdens het programma, dat in een tropische omgeving opgenomen zal worden, hoopt hij de liefde van zijn leven te vinden,' meldt RTL volgens Mediacourant.nl

Imago beschadigd

Eerder deze week liet Tony weten dat hij moeite heeft met het vinden van een partner. 'Mijn verschijning op tv heeft me absoluut roem gebracht, maar ik heb er, zonder dat ik daar veel erg in had, wel een enigszins bedenkelijk imago mee opgebouwd. Je zou zelfs kunnen zeggen dat mijn imago beschadigd is. Kennelijk weerhoudt dat vrouwen ervan een liefdesrelatie met mij aan te gaan. Met andere woorden: ik word een beetje op mijn eigen gedrag afgerekend,' vertelde hij woensdag.

Voor meer informatie kijk op: http://in-love-with-sterretje.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten